Saturday, January 11, 2014

Mcam-macam warna...cantik

Assalammualaikum....satu lagi kek yang disiapkan hari Sabtu kelmarin..kek span vanila dan pandan dan dilapiskan dengan butter cream dan blueberry..bau harum wangi dan masam manis blueberry ...harap sesuai denga selera pengantin dan tetamu..terima kasih mencari SAG.

SAG nak minta maaf sbb tak dapat nak ikut 100 % macam gambar yg di postkan...tapi seboleh mungkin SAG cuba buatkan yang paling sweet dilihat..dan paling sedap dirasa.

Keknya besar..jadi SAG ambik gambar bahagian bucu-bucu kek je..nak nampakkan bunga-bunganya, sekali lagi SAG suka buat bunga tak kira bunga gum paste atau bunga dari butter cream...

Disebabkan gambar kek yg dipostkan ada banyak jenis bunga..SAG ikutkan je...mmg meriah dengan bunga dan warna...tulisan tu..dibuat dari gum paste..lebihan dari gum paste kuning ..kek sebelum ni. Tu la untungnya bila buat dua kek yg berbeza pada hari yang sama....bahan-bahan tak membazir. Selamat Pengantin Baru Asyraf dan Asyikin , juga tk sekali lagi pada kakak pengantin yang mencari SAG.

No comments:

Post a Comment