Thursday, June 14, 2012

Luahan hati .......

Bismillahhirrahmannirrahim...............dengan leraian airmata. di pagi Jumaat yang barakhah ini.penghulu segala hari aku memohon kepadamua Ya Allah, untuk menggantikan penipuan dan penganiayaan ini dengan rezeki yang lebih baik dan bertambah-tambah dari Mu.
 Ya Allah.....mereka ini (aku sebut namanya dalam doaku), zalim padaku, aniaya aku, aku mohon balasan yang setimpal ke atas mereka, serta bantulah aku keluar dari kesusahan ini dan cemerlangkan diri ku.
  Aku juga memohon, agar Allah membalas mereka ini di Padang Masyar, juga aku tuntut dariMu Ya Allah pahala mereka dan mencampakkan dosa-dosaku kepada mereka.
 
Moga-moga doa orang teraniaya ini dimakblkan Allah. Aku berserah kepadaMu Ya Allah. Amin.

2 comments:

  1. Amin...
    and to whom it may concern...I hope you and your husband are satisfied...what comes around goes around..it might not be happening to you...but it will be happening to your family members including your children...

    Kalau I jadi both of you...I malu...sumbangan tak seberapa..tp bising yg lebih..

    Rgds,
    Nur'ain Zareena Azmi
    Daughter of HM

    ReplyDelete
  2. From anak emak yang sorang lagi PemBahas Kebangsaan..I copy paste aje :)

    Mak, raja adil, raja disembah. Raja zalim, raja disanggah! Itu sebenarnya cara org melayu menghormati pemimpin. Sekarang ni, asal ada title dato' semua org terkencing dlm seluar takutkan dia. Ikut je telunjuk dato'2 ni. Kita perlukan transformasi minda!!!! Nama Datuk, perangai terkutuk!!!

    ReplyDelete