Monday, June 18, 2012

Sekali sekala......dan bukan berkala

Bismillahhirrahmannnirrahim..............assalammualaikum......ada org mempertikai  kenapa blog kek ni ada  pula  perkara yg dianggap emosi siap dengan doa dipaparkan......tak kisah lah tu....kerana pada sy......baik atau buruk niat seseorg itu siapalah kita untuk menilainya...hanya Allah jua maha mengetahui dan betul atau tidak Allah memberi darjat dan pahala kepada kita bukan sekarang kita mengetahuinya..........tugas kita hambanya hanya membisikkan kepada Allah........terpulang....
Dan sebagai manusia biasa....sekali sekala kita kena melihat ke bawah...ke dasarnya...lihat....siapa lah kita...siapakah kita  dan nilailah diri itu.........DAN sekali sekala juga dongakkan muka ke langit....carilah pencipataNya....dan lihatlah kebesaranNya...keagunganNya..

Dan kepada pengikut blog ini..(sama ada follower atau silent reader) .insyaalah selepas ini bunga-bunga SelagiAdaGula akan tetap kembang mekar menghiasai kek, cupcakes atau  mini kek seperti biasa. Terima kasih kerana mengikuti perkembangan SelagiAdaGula. (Gambar hanya hiasan).
,

No comments:

Post a Comment