Thursday, November 7, 2013

Hantaran bunga daisy.......pink ombre cantikk

Assalamualaikum.....dah siap lama kek ni....rasanya 2hb 11 yg lepas...baru sempat nak tayang kat SAG..terima kasih Mas masih mencari kita dan terima kasih juga sebab tak pernah komen apa pun yg SAG buatkan untuknya. Paling senang berurusan dan masa macam ni la yg ditunggu....sebabnya SAG boleh buat sesuatu yang baru yg sebelumnya tak pernah buat.

Sebenarnya anak-anak selalu komen katanya kek maknya ni stail kek orang lama...nak buat macam mana kan..dah itu je yg boleh buat....tapi mungkin juga sbb tak cukup masa nak jengok-jengok blog bakers terkenal...kadang-kadang tu intai juga ..tapi tak capai pula kreativiti kita  untuk buat kek macam yg dilihat kat blog orang tu....tu le sbb jadi le kek macam yg biasa kita buat je.....

Tapi yang ni...SAG beranikan diri buat pink ombre....jadi ke...nampak la sikit kelainan dari yg biasa...bunganya pulak cuba juga buat daisy lari dari bunga ros...tak kisah la apa pun...Cuma SAG pastikan kek yang hantar pada semua customer nampak cantik....bersih..buatannya kemas dan semestinya keknya sedap. Tk Mas.

No comments:

Post a Comment